Pierwszy raz? 30% rabatu na pierwszą depilację!

ĆWICZ Z NAMI

Przedstawiamy Wam serię filmów treningowych, które przygotowałyśmy we współpracy z trenerką personalną, Dominiką Nuszczyk. Te ćwiczenia pomogą Ci wysmuklić i ukształtować sylwetkę oraz poprawią Twoją kondycję. Ćwicz 5 razy w tygodniu, 2 dni w tygodniu przeznacz na odpoczynek. Zamiast ćwiczeń możesz wtedy wybrać się energiczny spacer. Pamiętaj, że kluczem do sukcesu jest regularność! Powodzenia 🙂

1. Ćwiczenia na płaski brzuch.

Każda z nas marzy o idealnie płaskim brzuchu. Te marzenia mogą stać się rzeczywistością. Wystarczy, że regularnie i dokładnie będziesz wykonywała ten trening.

2. Ćwiczenia na smukłe nogi.

Tego lata nareszcie wskoczysz w ultra krótkie szorty. Te ćwiczenia pomogą Ci wysmuklić nogi, a na efekty nie będziesz musiała długo czekać.

3. Ćwiczenia na zgrabne pośladki.

Każda marzy o super zgrabnych i jędrnych pośladkach. Wykonuj te ćwiczenia regularnie, a przekonasz się, że Twoje marzenia szybko się spełnią.

4. Ćwiczenia na ładny biust.

Zadbaj o to, by Twój biust był ładny i jędrny. Zobaczysz jak fantastyczny wpływ będzie to miało na wygląd całej sylwetki. Wykonuj ten zestaw ćwiczeń
min. 1 raz w tygodniu.

5. Ćwiczenia na ładne ramiona.

Raz na zawsze pozbądź się tak zwanych „motylków”. Dzięki tym ćwiczeniom Twoje ramiona będą smukłe i jędrne, a Ty z przyjemnością będziesz wkładać
letnie topy i sukienki odsłaniające ręce.