Studentko! Co robić w zimie, aby świetnie wyglądać w lecie?

Najlepszym czasem na przygotowanie ciała na lato jest … zima! W tym artykule powiemy Ci, jak wykorzystać kilka kolejnych miesięcy, aby uniknąć paniki przed wyjazdem na przyszłoroczne wakacje 🙂

1: Ruszaj się!

 

To, że aura na zewnątrz nie sprzyja sportom, nie oznacza, że masz przestać się ruszać! Regularne ćwiczenia to bardzo ważny etap przygotowania Twego ciała na lato, a dodatkowo pomogą Ci zgubić kilka kilogramów 😉 Zabierz się do tego serio teraz, a latem zbieraj plony swojej pracy! Pamiętaj, że kondycji nie zbudujesz w 2 miesiące przed latem.

No i pamiętaj, że aktywność fizyczna jest świetna na jesienną i zimową chandrę 🙂

2: Depiluj swoje ciało

Depiluj swoje ciało w zimie

“Depilacja w zimie? Oszaleliście? Właśnie teraz mogę od tego odpocząć!”

Rozumiemy Twoją lekką frustrację. Ale prawda jest taka, że zima jest najlepszym okresem na to, aby wprowadzić swoje ciało przyzwyczaić swoje depilacji.

Już wyjaśniamy dlaczego

Jeśli zaczniesz depilować ciało w zimie, w lecie zbierzesz tego owoce. Rezultaty każdej kolejnej depilacji będą po prostu trwały coraz dłużej. A więc gdy nadejdzie lato i wyjedziesz do jakiegoś ciepłego kraju na kilkanaście dni, nic nie zakłóci Twojego spokoju i będziesz mogła wypoczywać bezstresowo. Każda kolejna depilacja to coraz słabsze i jaśniejsze włosy. Regularne zabiegi również spowalniają ich odrastanie. Jasne, że możesz zrobić to latem. Ale zaczynając teraz zyskujesz pewność i komfort, że nawet przez 3 tygodnie urlopu włos Ci na nodze nie urośnie 😉

Depilacja woskiem w Warszawie – Jak zacząć?

Niektóre klientki odwiedzają nas nawet w przerwie między zajęciami. A to dlatego, że depilacja często trwa tylko 20-30 minut. Nie musisz się umawiać! Nie zwlekaj, odbierz rabat i zacznij przygodę z Time for Wax!

ODBIERZ RABAT -30% DLA STUDENTEK

3: Odżywiaj się dobrze – pamiętaj o świeżych owocach i warzywach!

Jeśli chodzi o przygotowanie ciała na wyzwania związane z okresem zimowym, nie ma nic ważniejszego niż właściwa dieta. Koniecznie powinny się w niej znaleźć warzywa i owoce. Dostarczą Ci one ważnych składników odżywczych i witamin. Twój organizm wykorzysta je na radzenie sobie z okresem zimowym, dzięki czemu Twoje ciało będzie w doskonałej kondycji.

Pamiętaj zatem o tym, aby włączyć do swojego zimowego menu, jak najwięcej warzyw i owoców.

4: Nawadniaj organizm

Pamiętaj o tym, aby zawsze mieć przy sobie wodę! Właściwe nawadnianie ułatwia Twojemu organizmowi pozbywanie się toksyn i oczyszczanie skóry 🙂 A przy tym zapewnia jej świetny wygląd i opóźnia starzenie.

5: Złuszczaj skórę

Złuszczaj skórę

Jesienno-zimowe warunki wystawiają Twoją skórę na wiele niebezpieczeństw. Nadwyrężona skóra często staje się sucha, co może powodować łuszczenie i pękanie naskórka. Szczególnie dotyczy to łokci, kolan, nadgarstków i pięt. Pamiętaj o regularnych peelingach. Złuszczanie usuwa martwy naskórek i sprawia, że skóra jest oczyszczona i świetlista.

Poza wszystkim, pamiętaj o tym, aby wpaść do Time for Wax na depilację 🙂 Odbierz rabat dla studentek:

ODBIERZ RABAT 30% DLA STUDENTEK

Komentarze

komentarzy