Time for Wax z tytułem Superbrands (i nie tylko)!

Jesteście super! Tak, Wy, nasze Klientki i Klienci! Jesteście SUPER, ponieważ dzięki Wam i my możemy poczuć się SUPER. A nawet… SUPERBRANDS! Kwiecień jest dla nas w tym roku niesamowitym miesiącem, w którym docierają do nas nieprawdopodobnie pozytywne informacje, z których najważniejsze są te, że cenicie to, co robimy, chętnie do nas wracacie, polecacie nas przyjaciołom. I dajecie nam tego namacalne dowody. Na przykład tytuł SUPERBRANDS 2019! Dziękujemy!

W Time for Wax mamy żelazną zasadę – jedyna opinia, która się dla nas NAPRAWDĘ liczy, to opinia naszych Klientek i Klientów. I tak się złożyło, że w kwietniu dostaliśmy całą masę dowodów Waszego uznania – kilka takich, o które sami poprosiliśmy, kilka wynikających z regularnych analiz, a jeden… całkowicie dla nas zaskakujący!

Superbrands 2019 – ważne, bo od Klientów

Nie trzeba być znawcą marketingu, żeby wiedzieć, że w dzisiejszych zwariowanych czasach tytułów przyznawanych markom, produktom i usługom jest tak wiele, że trudno się w tym wszystkim połapać. Plebiscyty, festiwale i rankingi to żywioł nieokiełznany, wciąż się rozrastający i doprawdy trudny do pojęcia. W gąszczu tych wszystkich złotych, srebrnych i platynowych nagród bardzo trudno znaleźć wyróżnienia, które są rzeczywiście wartościowe i wskazują na siłę marki.

Dlaczego Wam o tym piszemy? Otóż dlatego, że całkowicie niespodziewanie jedno z nich otrzymaliśmy! Tytuł Superbrands 2019. Należy on do tej rzadkiej grupy nagród, w których zasady są jasne, proste i rzeczywiście pokazują, że marka cieszy się zaufaniem Klientów. Superbrands jest jednym z najstarszych wyróżnień konsumenckich przyznawanych w Polsce. Słowo „konsumencki”, jest tu szczególne ważne, oznacza ono bowiem, że tytuł przyznawany jest wyłącznie na podstawie opinii przebadanych respondentów.

Aby uzyskać tytuł Superbrands 2019 należy w badaniu przeprowadzonym przez znaną firmę badawczą ARC Rynek i Opinie uzyskać Indeks siły Marki Superbrands na poziomie wyższym niż 70%. A czym jest ten indeks? To z kolei bardzo proste – stanowi on różnicę pomiędzy gotowością respondenta do polecenia marki a do jej odrzucenia. W badaniu będącym podstawą do przyznania tytułu Superbrands 2019 wzięło udział ponad 10 000 osób ankietowanych i aż 2000 marek. Nam udało się ten tytuł uzyskać. I ciesząc się z niego – wiemy, że to tylko dzięki Wam mamy powód do radości. Dziękujemy!

Google, czyli siła opinii

Jednak Superbrands 2019 to nie jedyna nagroda, którą otrzymaliśmy od naszych Klientów. Od kilku miesięcy (czym nie wiedzieć czemu nigdy dotąd się nie chwaliłyśmy) regularnie zachęcamy nasze Klientki do pozostawiania w Google opinii o naszych usługach. Jeśli korzystacie z depilacji w Time for Wax na pewno udało Wam się to odczuć – być może o pozostawienie opinii poprosiła Was kosmetyczka po zakończonym zabiegu. A być może zauważyłyście animację na naszych ekranach lub niewielki plakacik w ramce umieszczony na recepcji, które za każdym razem przypominają, że na Waszych opiniach bardzo nam zależy.

Niezależnie od tego, skąd dowiedziałyście się, że cenimy Wasze oceny – z pewnością wzięłyście to sobie do serca. Skąd wiemy? Liczby mówią same za siebie – w wyszukiwarce Google nasze 24 salony (już niebawem więcej) zdobyły zawrotną liczbę niemal 3600 opinii. Większość z nich opatrzona jest super pozytywnymi komentarzami. W Waszych ocenach aż 13 naszych salonów uzyskało najwyższe zbiorcze noty 5,0 lub 4,9, a żaden z salonów nawet nie zbliżył się do oceny 4,0. Jeżeli często korzystacie z usług różnych marek i zostawiacie opinie w Internecie – na pewno wiecie, jak trudno jest utrzymać tak dobre oceny i jakim powodem do dumy jest dla nas jednoznacznie „celująca” opinia płynąca wprost od Klientek. Dodamy tylko, że rekordowy salon zdobył 453 opinie…a wśród nich tylko jedną czterogwiazdkową.

Oczywiście zbieranie Waszych opinii w serwisie Google to niekończący się proces – dlatego bardzo serdecznie zachęcamy Was, abyście po kolejnej wizycie w Time for Wax… wpisały w Google adres Waszego salonu i zostawiły swoją ocenę i opinię. Będziemy wdzięczne za każdą, bo dzięki nim zawsze trzymamy rękę na pulsie!

Ankieta satysfakcji – mówicie, co w nas kochacie

Tak się złożyło (dajemy słowo, że zupełnie niezależnie), że tytuł Superbrands 2019, który otrzymaliśmy zbiegł się w czasie z naszą decyzją o przeprowadzeniu wśród naszych Klientów ankiety satysfakcji. Mówiąc prościej, postanowiłyśmy się przekonać, co dla Was jest w naszych usługach najistotniejsze, na co zwracacie uwagę i na czym najbardziej nam zależy. Jak  mawia mądre marketingowe powiedzenie – Twoje usługi mają być tym, czego oczekuje Twój Klient, a nie Ty :). Wobec tego odłożyłyśmy na bok swoje typowania i przeczucia i zapytałyśmy nasze Klientki, co uważają za najważniejsze atuty Time for Wax i co powinnyśmy pielęgnować ze zdwojoną siłą. Jeżeli któraś z Was wypełniła w ostatnich tygodniach krótką wydrukowaną ankietę w jednym z naszych salonów lub zechciała poświęcić 5 minut na rozmowę z naszym call center – ogromnie dziękujemy! Otrzymałyśmy od Was prawie 1700 ankiet, w których zwracałyście uwagę na największe atuty Time for Wax. Czego się dowiedziałyśmy?

Aż 22% naszych Klientek, które wypełniły papierową ankietę wskazało, że największym atutem Time for Wax jest profesjonalna, miła i sympatyczna obsługa (dziękujemy w imieniu wszystkich naszych kosmetyczek!) Po 21% Waszych głosów zdobyły higieniczne, komfortowe warunki oraz to, że do Time for Wax możecie przychodzić zawsze bez umawiania.

W ankiecie telefonicznej z kolei jako największy atut wskazałyście „walk in service” czyli usługę bez umawiania, zaraz potem jakość obsługi (znów podziękowania od kosmetyczek: <3) oraz szybkość depilacji.

Poza tym zwracałyście uwagę na całe mnóstwo detali, takich jak atmosfera w boksie, miła rozmowa z kosmetyczką, zapachy naszych kosmetyków, łatwość dojazdu i wiele, wiele więcej. Możemy obiecać, że każdą z opinii weźmiemy pod uwagę i dzięki nim będziemy jeszcze bardziej starały się sprostać Waszym oczekiwaniom! I na pewno jeszcze nie raz zapytamy Was o zdanie!

Siła w rekomendacjach!

Opinie opiniami, oceny ocenami… Ostateczny argument, dzięki któremu możemy dziś pochwalić się faktem, że Time for Wax to marka, której ufacie, widzimy przecież każdego dnia w naszych salonach. Jakoś na początku roku, w okolicach stycznia czy lutego z drżącymi sercami zaproponowałyśmy Wam udział w wielkiej „akcji-rekomendacji”. Z obawą, bo dla salonów takich jak nasze, które zajmują się depilacją, będącą często zabiegiem intymnym – rekomendacja to sprawa nieoczywista. Ostatecznie, czym innym jest głośne obwieszczanie wszem i wobec, że oto posiadacie najnowszy model MacBooka Air lub nieśmiertelne szpilki z czerwoną podeszwą od Christiana Louboutin’a, a czym innym pogodne pokrzykiwanie  „spójrzcie – tu właśnie wydepilowałam bikini” … A zatem, towarzyszyły nam lekkie obawy.

Jednak – jak zawsze – zaskoczyłyście nas i tym razem. I oczywiście było to zaskoczenie pozytywne. Dość powiedzieć, że od tego czasu już niemal 300 nowych Klientek zawitało w nasze progi powołując się na rekomendację przyjaciółki, koleżanki z pracy, siostry czy szwagierki 😉 Wierzymy, że nie zawiodłyśmy żadnej! I wierzymy, że większość z Was wróci do Time for Wax ponownie i zostanie z nami na dłużej!

Dziękujemy Wam za wszystkie wyrazy uznania!

Close Menu