Czy odwiedzając salony depilacji Time For Wax zastanawiałyście się kiedyś, skąd właściwie taka firma wzięła się na polskim rynku? Patrząc na anglojęzyczne logo, charakterystyczny wystrój wnętrz, a przede wszystkim poukładany system obsługi klienta, wiele osób bierze Time For Wax za zagraniczną sieć. A jak jest w rzeczywistości? Skąd pochodzi sieć Time For Wax i kto ją stworzył? Specjalnie dla Was ujawniamy parę ciekawostek o powstaniu miejsca, bez którego wiele z nas już nie wyobraża sobie życia.
Bardzo często spotkamy się z opinią, że Time For Wax jest firmą zagraniczną, jak mówicie: świadczy o tym poziom obsługi klienta. Prawdą jest jedynie, że utrzymywane w Time For Wax standardy w pełni dorównują zagranicznym, jednak jest to firma, która została zbudowana od samych podstaw w Polsce i przez Polkę!
Izabela Makosz, bo to właśnie ona jest założycielką i właścicielką firmy Time for Wax, postanowiła wykorzystać swoje doświadczenia zdobyte wcześniej w korporacji i zrealizować własne plany biznesowe. Dzięki temu powstała pierwsza w Polsce wyspecjalizowana sieć salonów depilacji woskiem, która nie jest oddziałem zagranicznej firmy, lecz przejawem polskiej przedsiębiorczości.
Wprowadzenie idei depilacji bez umawiania się na zabieg, własna marka kosmetyków oraz autorski wosk – to tylko kilka pomysłów, które wpłynęły na sukces firmy. Od powzięcia decyzji o stworzeniu Time For Wax Izabela Makosz konsekwentnie realizuje swoją wizję wyjątkowego miejsca: z profesjonalną obsługą, ładnym wnętrzem, dobrą muzyką, i przyjemnym zapachem.
Time For Wax to także świetnie dobrana kadra: zgrany zespół osób, które przywiązują ogromną wagę do sposobu obsługi klienta i dbają o najwyższe standardy. Wykonują codziennie zabiegi depilacji z pełnym profesjonalizmem i ogromną precyzją, by zapewnić klientkom jak największy komfort i zadowolenie. To przede wszystkim pracownicy sprawiają, że w Time For Wax panuje przyjazna atmosfera i że tak chętnie wracacie się do tego miejsca.
Time For Wax ma na swoim koncie wiele dowodów uznania, nie tylko ze strony klientów, ale także środowisk biznesowych. Świadczy o tym fakt, że jego założycielka została finalistką konkursu Bizneswomen 2009 „Sukces pisany szminką”, a we wrześniu 2012 otrzymała Certyfikat Ambasadorki Przedsiębiorczości Kobiet.
Teraz, kiedy znacie już całą prawdę o Time For Wax i jego powstaniu, popatrzcie innym okiem na nasze salony przy najbliższej wizycie! Zobaczycie wtedy, że Polska może okazać się wspaniałym miejscem do realizacji różnych niesamowitych koncepcji biznesowych, czego i Wam życzymy!
Przeczytaj także jaka jest historia marki Time for Wax