Skąd się wzięło Time For Wax?

Czy odwiedzając salony depilacji Time For Wax zastanawiałyście się kiedyś, skąd właściwie taka firma wzięła się na polskim rynku? Patrząc na anglojęzyczne logo, charakterystyczny wystrój wnętrz, a przede wszystkim poukładany system obsługi klienta, wiele osób bierze Time For Wax za zagraniczną sieć. A jak jest w rzeczywistości? Skąd pochodzi sieć Time For Wax i kto ją stworzył? Specjalnie dla Was ujawniamy parę ciekawostek o powstaniu miejsca, bez którego wiele z nas już nie wyobraża sobie życia.

Bardzo często spotkamy się z opinią, że Time For Wax jest firmą zagraniczną, jak mówicie: świadczy o tym poziom obsługi klienta. Prawdą jest jedynie, że utrzymywane w Time For Wax standardy w pełni dorównują zagranicznym, jednak jest to firma, która została zbudowana od samych podstaw w Polsce i przez Polkę!

Izabela Makosz, bo to właśnie ona jest założycielką i właścicielką firmy Time for Wax, postanowiła wykorzystać swoje doświadczenia zdobyte wcześniej w korporacji i zrealizować własne plany biznesowe. Dzięki temu powstała pierwsza w Polsce wyspecjalizowana sieć salonów depilacji woskiem, która nie jest oddziałem zagranicznej firmy, lecz przejawem polskiej przedsiębiorczości.

Wprowadzenie idei depilacji bez umawiania się na zabieg, własna marka kosmetyków oraz autorski wosk – to tylko kilka pomysłów, które wpłynęły na sukces firmy. Od powzięcia decyzji o stworzeniu Time For Wax Izabela Makosz konsekwentnie realizuje swoją wizję wyjątkowego miejsca: z profesjonalną obsługą, ładnym wnętrzem, dobrą muzyką, i przyjemnym zapachem.

Time For Wax to także świetnie dobrana kadra: zgrany zespół osób, które przywiązują ogromną wagę do sposobu obsługi klienta i dbają o najwyższe standardy. Wykonują codziennie zabiegi depilacji z pełnym profesjonalizmem i ogromną precyzją, by zapewnić klientkom jak największy komfort i zadowolenie. To przede wszystkim pracownicy sprawiają, że w Time For Wax panuje przyjazna atmosfera i że tak chętnie wracacie się do tego miejsca.

Time For Wax ma na swoim koncie wiele dowodów uznania, nie tylko ze strony klientów, ale także środowisk biznesowych. Świadczy o tym fakt, że jego założycielka została finalistką konkursu Bizneswomen 2009 „Sukces pisany szminką”, a we wrześniu 2012 otrzymała Certyfikat Ambasadorki Przedsiębiorczości Kobiet.

Teraz, kiedy znacie już całą prawdę o Time For Wax i jego powstaniu, popatrzcie innym okiem na nasze salony przy najbliższej wizycie! Zobaczycie wtedy, że Polska może okazać się wspaniałym miejscem do realizacji różnych niesamowitych koncepcji biznesowych, czego i Wam życzymy!

Przeczytaj także jaka jest historia marki Time for Wax

Close Menu