Wosk nie ma płci, wieku i nie pyta… wosk rozumie – o demokratyzacji depilacji!

Depilacja – temat, który jednych zawstydza, a dla innych już dawno przestał być tabu, bo przecież wszystko jest dla ludzi. Dlatego też od kilku lat obserwujemy, że zainteresowanie depilacją woskiem wzrasta, a co ciekawe – wśród różnych grup wiekowych, wśród obu płci! O tym, dlaczego wosk stał się międzypokoleniowym, parytetowym a tym samym  uniwersalnym sposobem na usuwanie zbędnego owłosienia i dlaczego idąc za tym trendem oferujemy Wam w Time for Wax coraz więcej? – przeczytajcie!

Czym skorupka za młodu…

Każda mała kobietka, zanim stanie się duża, lubi naśladować kobiety w swoim otoczeniu: przymierza szpilki, maluje paznokcie na różowo i z zapałem trenuje przed lustrem mniej lub bardziej udane makijaże… Zwykło się uważać, że dziewczynka uczy się od swojej mamy wielu istotnych rzeczy, a pochodzących z damskiego świata, m.in. depilacji. Dlatego od dłuższego czasu obserwujemy bardzo fajny trend, kiedy to nasze stałe Klientki – mamy, przyprowadzają swoje córki, aby zaszczepić w nich nawyk dbania o swoje ciało i zwyczaj regularnej depilacji. Obserwując, jak wiele nastolatek chętnie poddaje się zabiegom depilacji woskiem, ale jak wielu z nich towarzyszą obawy przed bólem, czy wstydem, wyszliśmy z naszą ofertą naprzeciw tym wszystkim depilacyjnym mitom. Na pierwszej wizycie pozwalamy  oswoić się z naszą usługą, tłumaczymy, pokazujemy, odpowiadamy na pytania, testujemy, krok po kroku wprowadzamy młodą damę w świat Time for Wax. Każda kolejna wizyta to już czysta przyjemność. Mamy mogą być spokojne, a my wdzięczne za obdarzenie nas takim zaufaniem!

Starość zaczyna się w głowie!

Jeszcze trzy dekady temu zupełnie nie do pomyślenia było, żeby polska kobieta „w pewnym wieku”, matka dzieciom i babcia wnukom, sięgała po nowinki kosmetyczne, zabiegi medycyny estetycznej, żeby do twarzy używała czegoś więcej niż krem Nivea i żeby przychodziło jej do głowy usuwać zbędne owłosienie, korzystając z takiego luksusu jak wosk. Dziś możemy z całą pewnością wrzucić te stereotypy do śmieci, a każdej kobiecie – bez względu na wiek! – powiedzieć: tak, wosk jest dla Ciebie! Na dowód, że nasze Klientki same chcą łamać stereotypy nasza ulubiona historia 80-latki, która po pierwszej w życiu brazylianie powiedziała: „dlaczego tak późno odkryłam Time for Wax!”. To prawda! Nigdy nie jest za późno, by zadbać o siebie, pomyśleć o swoim komforcie, kobiecości, urodzie i na to, by łamać wszelkie stereotypy. My Wam w tym pomożemy!

Mężczyźni też chcą mieć karty stałego Klienta!

Przez wiele lat depilacja woskiem była kojarzona wyłącznie z kobietami. Kobiece wystroje salonów, koronki, firanki, kosmetyczki, które na hasło: “depilacja torsu” rumieniły się i mówiły pod nosem: “nie, my nie oferujemy”. Nagle ciach! Pojawiła się sieć Time for Wax, salon po salonie budowaliśmy świadomość Polek, czym jest wosk, jak wiele daje regularna depilacja, jak gładko można rozprawić się ze zbędnym owłosieniem i… gdzieś tam przemycałyśmy w ofercie także depilację męskiego ciała. Uczyliśmy, edukowaliśmy, że gładki tors to plus dziesięć do męskości, że pachy z buszem nie są już w modzie, że wyregulowane brwi wpływają na wygląd twarzy i jej atrakcyjność. Mijały lata, a do naszego salonu przychodzili kulturyści, pływacy, zadbani faceci. Latem żal było patrzeć na wystające spod koszulek swetry, owłosione pachy i ogólną niedbałość o siebie obserwowaną w męskim świecie. Coś jednak pękło, coś się zmieniło, bo kilka lat temu spora grupa mężczyzn zaczęła pisać z pytaniem o depilację, przychodzić na regularne zabiegi, kupować kosmetyki, a z czasem domagać się parytetów! “Skoro kobiety mają kartę stałego Klienta, to i my chcemy” – chcieli i mają! Teraz hasło “woskowanie” nie kojarzy się już tylko z myjnią samochodową. Mamy grono stałych Klientów i to nasza duma!

Klienci i Klientki Time for Wax to prawdziwi przedstawiciele ery demokratyzacji wosku 🙂 Lubimy to określenie, bo dokładnie odzwierciedla to, jak różnią się od siebie, jak różne style życia prowadzą, jakie typy depilacji wybierają, jakie zapachy kosmetyków serii Time for Wax Professional są ich ulubionymi i… jak bardzo ufają naszym kosmetyczkom i marce salonów Time for Wax. Od ciężarnych po kulturystów, od nastolatek po przeżywające drugą młodość, od freelancerów po etatowców z korporacji, od studentów po pracujących, a biorąc pod uwagę, jak szybko powiększa się nasza sieć salonów, możemy śmiało zaryzykować, że od morza do Tatr – towarzyszy Wam Time for Wax.

Dziękujemy za zaufanie i…do zobaczenia! 🙂

_________________

Jeżeli zastanawiasz się nad pierwszą wizytą w TfW to mamy coś dla Ciebie… Kliknij w link i odbierz rabat na pierwszą wizytę w Time for Wax -> https://timeforwax.pl/newsletter-promocja/.

Close Menu